woensdag 4 april 2012

Alles sal reg kom!



Alles sal reg kom... al jarenlang een van mijn levensmotto's. Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik in een split second besloot mijn vaste baan en alle zekerheden overboord te gooien. Op 1 november was het eindelijk echt zover. Inmiddels ben ik dus al 5 maanden vrij & baanloos zonder inkomsten. Ik had echt nooit gedacht en verwacht het zo lang vol te houden. Het was niet altijd makkelijk maar het was het waard, de puzzelstukjes vallen steeds meer op hun plaats.

Morgen ga ik voor het eerst weer echt aan de slag! Een leuke klus voor een beeldredactiebureau en als alles loopt zoals wij willen dat het loopt, dan gaan er nog veel klussen volgen. Back to my roots!!!
Gisteren viel de envelop met het functieprofiel op de deurmat. Als je ogen zeiknat worden als je de envelop openmaakt... dan weet je dat je de juiste beslissing hebt genomen.
Er van leven, dat zit er voorlopig nog niet in dus ik zoek vrolijk verder naar aanvullende inkomsten, maar het begin is er.

5 maanden op blote voeten... trouw blijven aan mijzelf... het was niet voor niets...

2 opmerkingen:

  1. SUPER!! Gefeliciteerd.

    Fluister.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat en blijf het pad via je hart met je blote voeten betreden

    BeantwoordenVerwijderen