maandag 25 juni 2012

Op deeltijd blote voeten...




Keuzes...
Soms moet je ze al heel snel weer maken...
De cirkel leek rond te zijn...
Maar...
Baan 1 >>> in de praktijk heel anders dan verwacht...
Baan 2 >>> in de praktijk nog veel leuker en interessanter dan verwacht...
Signalen vanuit mijn diepe binnenste >>> al heel snel, heel overduidelijk en niet te missen...
Knopen doorhakken >>> Gelukt!!!

Na vandaag dans ik op deeltijd blote voeten door het leven met een superleuke baan. En daarnaast heb ik weer tijd voor alle leuke, interessante, creatieve mensen en dingen die er verder op mijn pad komen... De ideale combi zoals ik 'm vorig jaar zomer, toen de blotevoetentocht vorm kreeg, voor ogen had... Ik ben een gelukkig mens!!!

Geluk is soms een zegening
- maar over het algemeen is het een verovering.
Het magische moment van de dag helpt ons te veranderen,
stuurt ons erop uit om onze dromen te verwezenlijken.
We zullen lijden,
moeilijke ogenblikken doormaken,
met vele teleurstellingen geconfronteerd worden
- maar alles is voorbijgaand en laat geen sporen na.
In de toekomst kunnen we achterom kijken,
trots en met ongeloof in eigen kunnen.

[Uit: Aan de oever van de Piedra huilde ik - Paulo Coelho]

1 opmerking: