vrijdag 13 januari 2012

Bloedstollend mooi

Sommige nummers zijn het waard in een blog te eindigen. Op 17 december 2011 zat ik met de familie op Landal Landgoed 't Loo, genietend van een oergezellig weekend. Uiteraard werd de verbinding met de buitenwereld goed in stand gehouden via het 3G netwerk. Tegen het eind van de middag kreeg ik dit berichtje binnen op Twitter


Naaa, dat werkt niet hè, in gezelschap zonder koptelefoon op je smartfoon luisteren... maar ik deed het toch.  Het werd stil in mij (dat is trouwens een ander mooi nummer). Kippenvel en heel stil. Sinds die zaterdag in december is er geen dag voorbij gegaan dat ik het nummer niet minstens één keer per dag heb gedraaid, meestal veel vaker. Indringend, ontroerend, kwetsbaar, mooi, verstild en zo kan ik nog wel even doorgaan, ik kom woorden te kort en eigenlijk zijn er helemaal geen woorden nodig. Het nummer raakt me diep, iedere keer opnieuw.


1 opmerking: