dinsdag 6 maart 2012

De vaas kan maar zo dichtbij zijn...


Wijze woorden, quotes, gekke, mooie, grappige en soms rake uitspraken, ik ben er dol op. Ik heb inmiddels een fijn lijstje dat ik nog net niet heb laten tatoeëren, daar hou ik dan weer niet zo van. Ze slingeren gewoon overal door mijn huis heen, op het prikbord, in boekjes, op kattenbelletjes, op Twitter en soms kalk ik er één of twee op mijn whiteboard... just to remind myself... Want een tekst mooi en goed vinden is één, er naar leven is twee... Bij het verzamelen van een greep uit mijn favorieten viel het me in ieder geval op dat het overgrote deel heppiedepeppie is, dat was wel een fijne constatering :-)) Gewoon leven en genieten dus...

  • Enjoy life! There's plenty of time to be dead!
  • Alles sal reg kom!
  • Nothing lasts forever in this wicked world, not even our troubles...
  • Happiness!!! Free to sing, laugh, dance... Create!!!
  • Stilstaand water gaat stinken. (H_e_t_t_y)
  • Never apologize for showing feelings. When you do so, you apologize for the truth. (Benjamin Disraeli)
  • You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one... (John Lennon - Imagine)
  • And ever has it been known that love knows not its own depth until the hour of separation. (Kahlil Gibran)
  • The grass is always greener where you water it.
  • Leven is meervoud van lef. (Loesje)
  • Geniet nooit met mate. (Loesje)
  • When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile. 
  • Be yourself, everybody else is taken. (Oscar Wilde)
  • If you don't like something change it, if you can't change it, change the way you think about it. (Mary Engelbreit)
  • enz. enz. enz. 
           [waar niets achter staat... >>>> bron onbekend]



Geen opmerkingen:

Een reactie posten