woensdag 22 februari 2012

Die verdomde glibberstreep...

Begin dit jaar heb ik een paar afspraken met mezelf gemaakt. Een van die afspraken is geen energie steken in mensen die alleen maar energie kosten, die geen energie in mij steken enz. Iedereen kent ze wel. Keer op keer ga je door en denk je 'dit was echt de laatste keer'.

En toch... ik ben al weken een vette streep aan het trekken, maar het is die rottige, beruchte glibberstreep. Het lukt maar niet... don't ask why... ergens ben ik een point of no return voorbij gegaan en ik heb het gewoon gemist, of genegeerd, dat kan natuurlijk ook.

En nu... strepen trekken dus en er iedere dag opnieuw overheen gaan en weer een nieuwe streep trekken.

Maar het gaat lukken... ooit... en dan staat er een dikke, vette echte streep die met geen mogelijkheid te overschrijden is, door niemand!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten