zaterdag 4 februari 2012

Domweg gelukkig...



Er zijn van die dagen dat ik wakker word met zo'n heerlijk gelukzalig gevoel zonder aanleiding, gewoon domweg gelukkig dus. Vandaag is weer zo'n dag! De wekker liep af om half 8, werd verzet naar half 9 en daarna draaide ik me nog 1x om. Nog even heerlijk doezelen, dromen, slapen, doezelen enz en daarna echt wakker worden... met een enorme, onverwoestbare glimlach. Het was inmiddels 11 uur :o))
Het zonnetje scheen lekker naar binnen, strakblauwe vrieslucht en de tuin zag er prachtig winters uit door het natte, deels bevroren raam. Anton Pieck, eat your heart out.

Het is inmiddels dik een uur later, het zonnetje schijnt nog steeds, de lucht is strakblauw, op de bevroren singel krabbelen kinderen en hondjes over het ijs en ik zit als een blij ei op de bank met mijn koffie. Make my day!

Kleine blije dingen, de ultieme brandstof voor een gelukkig leven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten